כרטיס ביקור איטום גגות בחגלה

כל מה שחשוב לדעת על איטום גגות בחגלה מקצועי ואיכותי

כיצד למצוא קבלן איטום איכותי ומומלץ במחיר הזול ביותר?

אם חשבתם שלמצוא קבלן לאיטום גגות בחגלה זו עבודה פשוטה וקלה – אז חשבו על כך שוב! בשוק שלנו מסתובבים קבלנים רבים שמתמחים באיטום, אבל לא כולם יוכלו לספק לכם את העבודה האיכותית והמקצועית ביותר, ובעצם כאשר רוצים לאטום גג, כדאי לעשות סקר שוק נרחב כדי לאתר קבלני איטום איכותיים ומוכשרים שיוכלו לעשות לכם את העבודה המקצועית ביותר ולספק לכם את המענה והצורך באיטום גג עם החומרים מסטנדרט האיכות הגבוה ביותר. 

אז, איך משיגים קבלן במחיר הזול והמשתלם ביותר תוך כדי ביצוע עבודה מקצועית שתחזיק מעמד שנים רבות מבלי שיהיה חשש לדליפות ונזקים – התשובה היא פשוטה, השאירו לנו את הפרטים שלכם עוד היום ואנחנו נדאג לשלוח לכם את הצוות האיכותי והמקצועי ביותר שיוכל לאטום כל גג ובכל מבנה. לא משנה אם אתם זקוקים לקבלן איטום לבית פרטי או למבנה תעשייתי – הצוותים שלנו ערוכים ומוכנים לספק לכם את השירות האיכותי ביותר תוך זמן קצר ובמחירים המשתלמים והנוחים. עם שנות ניסיון מרובות וקבלנים בעלי ניסיון רב שנים בשטח, אתם יכולים לדעת בוודאות שדרכנו אתם תרוויחו את התוצאה הטובה ביותר.

איטום גג בחולון

איך בוחרים את סוג החומר לאיטום גגות בחגלה? ואילו סוגים קיימים?

אם עד שנות ה-2000 היו משתמשים בזפת בכדי לבצע איטום גגות בחגלה, הרי שבעשורים האחרונים התפתחו חומרים ומערכות משוכללות שמציעים מגוון פתרונות לאיטום בדרך האיכותית והמקצועית, וחד משמעית שלא כל קבלני איטום הגגות משתמשים בכל סוגי החומרים ובעצם, לא כולם יודעים את השוני והייחודיות של כל חומר. אבל, בכדי שאתם תבינו איזה סוג חומר עדיף ומהו החומר שאיתו יאטמו לכם את הגג – ריכזנו לכם את כל המידע והאינפורמציה שתעזור לכם בבחירת חומר לאיטום גגות בחגלה.

החומר המומלץ ביותר לאיטום גגות בחגלה – יריעות ביטומניות

לפני שנציג לכם את כל סוגי החומרים לצורך איטום גגות בחגלה, חשוב לנו להציג לכם את החומר האיכותי והמקצועי ביותר שאיתו מומלץ כיום לעבוד עם – יריעות ביטומניות. החומר החדש והאיכותי שאיתו כדאי לאטום גגות של מבנים חדשים. היריעות מבוססות על חומר הביטומן שנחשב לחומר איכותי לאיטום ומקורו מהנפט.

את היריעות מחברים אל שכבת הבטון של הגג, רק לאחר שמרחו עליה שכבת חומר הביטומן בצורה יסודית ומבוקרת ככה שתכסה את כל חלקי הגג כאשר המטרה היא, שהשכבה הזו תחבר אליה את היריעות שישמרו על איטום הגג.

לפני שבוחרים לבצע איטום גגות בחגלה באמצעות יריעות ביטומאניות, חשוב לדעת כי קיימים שני סוגים שונים של יריעות, יריעות של 4 מ"מ ויריעות של 5 מ"מ. בעוד, ביריעות של 4 מ"מ נעשה שימוש רק אם לפני כן היו קיימות יריעות על הגג, והגג דורש שכבה נוספת של איטום באמצעות היריעות הביטומאניות, ואילו שלגג שמעולם לא נעשה בו איטום של יריעות, צריך להשתמש ביריעות של 5 מ"מ על פי הדרישה של מכון התקנים הישראלי.

יריעות ביטומאניות – חשוב לדעת

במקרים מסוימים, בהם אתם תרצו לאטום את הגג ופתאום יהיו יריעות קרועות או יריעות שלא יהיה ניתן לשקם אותן – כדאי מאוד להוציא את היריעות הישנות ולהחליף אותן ביריעות חדשות. בכל מקרה שבו היריעות הישנות תהיינה במצב תקין, ניתן למרוח עליהן פריימר מיוחד ולהדביק עליהן שכבה נוספת של יריעות חדשות.

חשוב לוודא שאנשי מקצוע מוכשרים בתחומם יבצעו את העבודה הזו – שכן, קיימים קבלני איטום גגות בחגלה שאינם יודעים לבצע את העבודה באופן המקצועי והדרוש. דרכינו, אתם תוכלו להזמין את צוות הקבלנים המקצועיים והאיכותיים ביותר שעומדים במכון התקנים הישראלי ויבצעו לכם עבודת איטום משודרגת ואיכותית.

מה השוני בין יריעות ביטומאניות ליריעות EPDM/PVC

השוני העיקרי בין היריעות הביטומאניות שאותן מחברים לגג הוא, שאת היריעות EPDM/PVC, לא מחברים או מדביקים לגגות, כי את היריעות האלה ניתן פשוט להניח והן ממש לא מתאימות לכל סוגי הגגות ומיועדות רק לגגות שיש בהם צמחיה או ירק, בעוד שהיתרון הגדול ביותר של יריעות EPDM/PVC הוא, שהן נחשבות לחומר חזק וגמיש במיוחד שלא זקוקות להלבנה מיוחדת מפני קרני השמש בשל צבען הלבן. החיסרון הגדול בסוג היריעות הנ"ל הוא, שכל פגם קטן יכול להביא לחדירתם של המים ולכן, השימוש בהן אינו נרחב.

החומר המוכר בשוק לאיטום גגות בחגלה – זפת

כמעט כל האנשים יודעים שאיטום גגות בחגלה עושים עם זפת. וזה לא שהזפת נחשבת לחומר פחות טוב מאשר איטום גגות בחגלה עם יריעות ביטומאניות – הזפת מעולה לאיטום גג ולא כך סתם השתמשו בה מזה שנים, אבל חד משמעית שיריעות ביטומאניות מחזיקות יותר זמן ונחשבות לסטנדרט איכות חזק וגבוה יותר מאשר הזפת. הזפת מעולה לאיטום גגות של מבנים ישנים, והיתרון הגדול ביותר של הזפת הוא, שאת הזפת אפשר למרוח ישירות על גג בטון או, על זפת ישנה בשונה מיריעות ביטומאניות שמומלץ להוריד את שכבת היריעות הישנה ורק לאחר מכן להתקין את שכבת היריעות החדשה.

יתרון נוסף לזפת ולא פחות משמעותי הוא, שמדובר בחומר זול ונגיש על פני שאר החומרים לאיטום גגות בחגלה אבל חסרונו העיקרי הוא, שהזפת מחזיקה מעמד לאורך שנים מעטות ככה שאתם תדרשו אחת ל5-7 שנים בממוצע לאטום את הגג שלכם. במקרים אחרים באמת קיימת בעיה בגג, מומלץ אפילו לבצע איטום אחת ל4 שנים.

גג אטום באמצעות בטקל

איטום גגות בחגלה עם חומרים אקריליים

החומרים האקריליים נחשבים לחומרים חזקים ויציבים אבל, אינם מיועדים לגגות שהמים בהם עומדים, אלא, לגגות אשר מגיעים עם שיפועים (איפה שהמים לא יאגרו) מכיוון שהמים יגרמו לחומר האקרילי להתפרק. ברוב הפעמים, מצפים גגות עץ בחומרים אקריליים וניתן להניח את החומרים גם על חומרי איטום אחרים. היתרון הגדול של איטום גגות בחגלה עם חומרים אקריליים הוא, שהחומר מגיע בצבע לבן ולכן אין צורך לצבוע אותו בדומה לזפת. החיסרון הגדול של איטום גגות בחגלה עם חומר האקריל זה, שבמידה שאטמתם את הגג שלכם עם חומר אקרילי ולאחר מספר שנים אתם מעוניינים לאטום את הגג עם חומר חדש – אתם תצטרכו להוריד תחילה את שכבת האקריל, ורק אז לאטום את הגג שלכם עם שכבה חדשה של חומר.

יתרון נוסף לזפת ולא פחות משמעותי הוא, שמדובר בחומר זול ונגיש על פני שאר החומרים אבל חסרונו העיקרי הוא, שהזפת מחזיקה מעמד לאורך שנים מעטות ככה שאתם תדרשו אחת ל5-7 שנים בממוצע לאטום את הגג שלכם. במקרים אחרים באמת קיימת בעיה בגג, מומלץ אפילו לבצע איטום אחת ל4 שנים.

חומרים פוליאוריטנים לאיטום גגות בחגלה

חשוב שתכירו את החומרים הפוליאוריטנים שנחשבים לאיכותיים במיוחד לאיטום גגות בחגלה אבל, וכאן מגיע הרגע הגורלי – שכדאי לוודא שקבלן איטום הגגות שלכם רכש את החומרים האיכותיים שקיימים בשוק מכיוון שישנן חברות רבות וגרסאות מרובות לחומרים פוליאוריטנים. ואם במקרה עשו לכם איטום גג עם חומר לא איכותי במיוחד, הרי שלאחר שנים ספורות בלבד הגג שלכם יזדקק לאיטום מחדש. חשוב לוודא כי החומר הפוליאוריטני שאתם רוכשים יהיה עמיד במיוחד בפני קרני השמש וניתן להשתמש בחומרים האלו על תשתית בטון עם שכבה מיוחדת לצורכי הדבקה. במידה ואתם תבחרו להשתמש בחומרים פוליאוריטנים לאיטום גגות, מומלץ להשתמש בחומרי סיקה לסטיק של חברת טיקסו או, בחומר היפרדסנו של חברת פולידן בע"מ.

להצעת מחיר ללא התחייבות התקשרו
עכשיו >>

גודל היריעותשטח הגגמחירון סופי למטר רבוע
5 מ"מ יריעות (שכבה אחת)100 מטר לריבוע100- 120 ₪.
5 מ"מ יריעות (שכבה אחת)200 מטר לריבוע 80- 100 ש"ח
5 מ"מ יריעות (שכבה אחת) 300 מטר לריבוע70 – 90 ש"ח

מחירון איטום עם זפת

מספר שכבות לאיטום גג בזפתשטח הגגמחירון סופי למטר רבוע
שכבה יחידה של זפת100 -300 40 – 70 ש"ח
2 שכבות של זפת100 -300 40 – 60 ש"ח

חשוב לציין, כי המחיר הינו טווח מחירים משוער לאיטום הגג, וכל מקרה מיוחד יקבע לגופו. מחיר האיטום יכול להשתנות עקב הצורך בהזזת קולטי דודים, הצורך בשיפוץ הגג ועוד.

לפני שאנחנו נעניק לכם הצעת מחיר, נציג מקצועי מטעמנו יגיע להעריך את רמת העבודה הדרושה על הגג שלכם.

איטום גג ותיקון נזילות

איך מבצעים איטום גגות בחגלה? המדריך המלא לאיטום הגג

לפני שמחליטים לאטום את הגג, מומלץ לעשות זאת בתקופה שתקדים את הגשמים הראשונים, בכדי שתוכלו להימנע משלוליות ברחבי הבית. התקופה המומלצת ביותר הינה בחודשי הקיץ בה, המחירים נמוכים עקב הביקוש הדל וגם, ניתן לבצע איטום גג בכל יום שתרצו ולא כמו בחורף (שצריך לחכות שהגשמים יפסקו). אך, לפני שתקראו לקבלן איטום, מומלץ להבין כיצד מתבצע התהליך ואיזה סוג חומר כדאי לבחור. כל סוג חומר לאיטום גגות בחגלה מתבצע בתהליכים שונים. ולכן, ישנה החשיבות להבין את אופן התהליך בכדי לוודא שעשו לכם את העבודה על הצד האיכותי והמקצועי ביותר. 

תהליך איטום גגות בחגלה עם יריעות ביטומניות

השיטה המומלצת כיום לאיטום הינה איטום עם יריעות ביטומניות שנחשבות לשכבה המגינה והמבטיחה מפני חדירת מים למשך שנים מרובות. אך, לפני התהליך רצוי לנקות את הגג באופן יסודי ולפנות אותו מכל החפצים שעלולים להפריע לתהליך איטום הגג ורק בסיום הניקוי, מתחילים למרוח שכבה דביקה של חומר הנקרא "פריימר". לאחר מספר שעות ספורות ולאחר שהפריימר התייבש, מחברים את שכבות היריעות אל חומר הביטומן שמורחים אותו על הגג. הביטומן מספק שכבה מחברת בין הבטון ליריעות, ונועד ליציבות החומר ושמירתו מפני דליפת המים. 

בסיום ההליך, מומלץ להציף את הגג ולוודא שאכן בכל המקומות הגג אטום וכי המים לא חודרים.

איטום גג עם זפת

גם בתהליך איטום עם זפת, מומלץ וכדאי לנקות את הגג מפני פריטים ודברים שלא אמורים להיות עליו. במידה וישנם שאריות של החומר הקודם – הרי שמומלץ להסירן ורק אז להניח את הזפת. לפני שמורחים זפת על הגג, צריך לשים שכבה של חומר פלינקוט שיאפשר לזפת לאטום את הגג באופן המקצועי ביותר, ורק לאחר שחיכינו בין יום אחד ליומיים, מניחים את חומר הזפת.

את הזפת מומלץ למרוח בשתי שכבות בכדי לוודא כי אכן הגג אטום. לאחר סיום תהליך ציפוי הזפת, צריך לצבוע את הגג בצבע לבן כדי שהשמש לא תחמם את הזפת והיא תתפרק. בדומה לתהליך איטום באמצעות יריעות ביטומניות, גם בסיום תהליך איטום גג על ידי זפת – מומלץ להציף את הגג ולוודא כי אכן אין נזילות ודליפות.

איטום גגות בחגלה – השאירו לנו פרטים!

אם אתם מחפשים את אנשי הצוות המקצועיים ביותר שיוכלו להמליץ לכם על החומרים המובילים והאיכותיים במיוחד לצורך איטום הגג שלכם – הרי שיחד איתנו אתם יכולים לדעת בוודאות כי אתם נמצאים בידיים הבטוחות והמסורות ביותר. 

תיקון נזילות לא צריך להיות עבודה קשה ומסובכת אם בוחרים לעשות אותה עם אנשי המקצוע האיכותיים ביותר שקיימים. אז, אם אתם מתלבטים על קבלן איטום גגות בחגלה – דעו לכם, שאנחנו זו הכתובת המובטחת! עם אלפי לקוחות מרוצים, וקבלנים מקצועיים בתחומם, אין ספק שאיטום גגות בחגלה מכל הסוגים – זו לא בעיה עבורנו!

השאירו פרטים עכשיו!