מחירון איטום גגות

יריעות ביטומאניות

גודל היריעותשטח הגגמחירון סופי למטר רבוע
5 מ"מ יריעות (שכבה אחת)100 מטר לריבוע100- 120 ₪.
5 מ"מ יריעות (שכבה אחת)200 מטר לריבוע 80- 100 ש"ח
5 מ"מ יריעות (שכבה אחת) 300 מטר לריבוע70 – 90 ש"ח

מחירון איטום גגות.

יריעות חזקות ויציבות שישמרו על הגג שלכם מפני דליפות ונזילות.

ישנם שני סוגים שונים של יריעות, והם: יריעות של 4 מ"מ ויריעות של 5 מ"מ. כאשר, ביריעות של 4 מ"מ משתמשים רק אם לפני כן היו מונחים יריעות על הגג, והגג דורש שכבה נוספת של איטום באמצעות היריעות הביטומאניות, ואילו שלגג שמעולם לא נעשה בו איטום של יריעות, צריך להשתמש ביריעות של 5 מ"מ על פי הדרישה של מכון התקנים הישראלי.

מחיר איטום גגות ביריעות ביטומאניות יהיה תלוי בשטח הגג שלכם, ממש כמו שמוצג בטבלה. וככל ששטח הגג שלכם יהיה יותר גדול, כן ירד מחיר היריעה של מטר רבוע. במידה ועל הגג שלכם קיימים יריעות שצריך להורידן עקב נזק, המחיר יתומחר בהתאם ובנפרד.

מחירון איטום הגגות עם זפת

מספר שכבות לאיטום גג בזפתשטח הגגמחירון סופי למטר רבוע
שכבה יחידה של זפת100 -300 40 – 70 ש"ח
2 שכבות של זפת100 -300 40 – 60 ש"ח

מחיר איטום גג בזפת משתנה על סמך דרישת העבודה אם לעשות שכבה אחת של איטום גג בזפת או הצורך בכיסוי שתי שכבות של זפת. חשוב לציין, כי המחיר הוא טווח משוער לאיטום הגג, וכל מקרה מיוחד יקבע לחוד. מחיר האיטום יכול להשתנות עקב הצורך בהזזת קולטי דודים, הצורך בשיפוץ הגג, גישה מהירה לבניין או לחילופין, הצורך בצוות שיעלה אל הגג חפצים, ציוד ועוד.

לפני שאנחנו נעניק לכם הצעת מחיר, נציג מטעמנו יגיע להעריך את רמת העבודה הדרושה, כמובן שההליך יתבצע בשקיפות מלאה מול הדיירים או ועד הבית האחראי של הבניין ותינתן הצעת מחיר מסודרת, לאחר הצעת המחיר נוכל להתקדם ולתת להם את שירות איטום הגגות הטוב ביותר.

מחירון איטום גגות