כיצד למצוא קבלן איטום איכותי ומומלץ במחיר הזול ביותר?

אם חשבתם שלמצוא קבלן לאיטום גגות זו עבודה פשוטה וקלה – אז חשבו על כך שוב! בשוק שלנו מסתובבים קבלנים רבים שמתמחים באיטום גגות, אבל לא כולם יוכלו לספק לכם את העבודה האיכותית והמקצועית ביותר, ובעצם כאשר רוצים לאטום גג, כדאי לעשות סקר שוק נרחב כדי לאתר קבלני איטום איכותיים ומוכשרים שיוכלו לעשות לכם את העבודה המקצועית ביותר ולספק לכם את המענה והצורך באיטום גג עם החומרים מסטנדרט האיכות הגבוה ביותר. 

אז, איך משיגים קבלן לאיטום גגות במחיר הזול והמשתלם ביותר תוך כדי ביצוע עבודה מקצועית שתחזיק מעמד שנים רבות מבלי שיהיה חשש לדליפות ונזקים – התשובה היא פשוטה, השאירו לנו את הפרטים שלכם עוד היום ואנחנו נדאג לשלוח לכם את הצוות האיכותי והמקצועי ביותר שיוכל לאטום כל גג ובכל מבנה. לא משנה אם אתם זקוקים לקבלן איטום לבית פרטי או למבנה תעשייתי – הצוותים שלנו ערוכים ומוכנים לספק לכם את השירות האיכותי ביותר תוך זמן קצר ובמחירים המשתלמים והנוחים. עם שנות ניסיון מרובות וקבלני איטום גגות בעלי ניסיון רב שנים בשטח, אתם יכולים לדעת בוודאות שדרכנו אתם תרוויחו את התוצאה הטובה ביותר.

290+

פרוייקטים מוצלחים

98%

לקוחות מרוצים

גג שעבר איטום באמצעות יריעות ביטומניאות

פרוייקטים אחרונים - תיקון נזילות, איטום גגות

 אתם יכולים לדעת בוודאות כי אתם נמצאים בידיים הבטוחות והמסורות ביותר. 

איטום גג ברמת גן​

איטום גג לבניין דירות בקריית אונו​

איטום גג לבניין דירות ביהוד

לקוחות ממליצים

כדי שאיטום הגג יעבוד בהצלחה ויחזיק שנים רבות, חשוב לפנות לקבלן איטום שלא רק מעניק אחריות, אלא גם לוקח אחריות מלאה על העבודה שלו לאורך שנים.

חייב לציין שאתם מקצוענים לגמרי! אני הועד בית בבניין שלנו, ופיקחתי על העבודה שלכם מקרוב – וכל הכבוד לכם! באמת פיניתם הכל מהגג, עשיתם עבודה ממש טובה ואיכותית ☺
ירון אבוטבול
שנים שהגג שלנו עובר טיפולים רק באמצעותכם – והתוצאה מדברת בעד עצמה! התלבטנו רבות אם לבחור ביריעות ביטומאניות לאיטום גג של המבנה שלנו, ובסופו של דבר צדקתם! ותודה רבה לכם על ההמלצה שנתתם לנו, אין נזילות בכלל מזה כבר כ-6 שנים.
אפרת בן משה
תודה ענקית לצוות שלכם שענה לכל השאלות שלנו והסביר לנו באופן מפורט על איטום גג באמצעות יריעות ביטומאניות! לא ידענו אפילו שאפשרות כזאת קיימת ושהיא נחשבת לסוג האיטום הטוב ביותר כיום.
איתן שדה

איך בוחרים את סוג החומר לאיטום גגות? ואילו סוגים קיימים?

אם עד שנות ה-2000 היו משתמשים בזפת בכדי לבצע איטום גגות, הרי שבעשורים האחרונים התפתחו חומרים ומערכות משוכללות שמציעים מגוון פתרונות לאיטום גגות בדרך האיכותית והמקצועית, וחד משמעית שלא כל קבלני איטום הגגות משתמשים בכל סוגי החומרים ובעצם, לא כולם יודעים את השוני והייחודיות של כל חומר. אבל, בכדי שאתם תבינו איזה סוג חומר עדיף ומהו החומר שאיתו יאטמו לכם את הגג – ריכזנו לכם את כל המידע והאינפורמציה שתעזור לכם בבחירת חומר לאיטום גגות.

יריעות ביטומאניות

באמצעות יריעות ביטומאניות ניתן להגיע לרמת איטום גבוהה ביותר ולהבטיח תוצאה מספקת לכלל תושבי מדינת ישראל בכל בית ובניין.

שני פועלים אוטמים גג בזפת

תיקון נזילות בגגות עם חברת ס.ל איטום

אם אתם מחפשים מקצוענים בתחום איטום הגגות – הרי שאנחנו זו הכתובת! חברה אמינה ומקצועית לאיטום גגות שמתמחה באיטום גגות ביריעות ביטומאניות ובזפת שנחשבות לשיטות האיטום המוצלחות והטובות ביותר בשנים האחרונות. אם חשבתם לעצמכם שאנחנו עוד חברה שמפרסמת את שירותיה ובדיוק כמו השאר "מבטיחים הבטחות", אז תנו לנו להסביר לכם שבניגוד למתחרים שלנו – אנו מתעסקים רק באיטום גגות, וזה מה שהופך אותנו למקצוענים בתחום שלנו, כי אנחנו מתעסקים רק בו, ולא בשום דבר אחר שיכול לפגוע במקצועיות שלנו.

איטום גגות באמצעות שני חומרים חזקים ומובילים כיום בשוק שהם: יריעות ביטומאניות וזפת חמה. ובזמן שזפת חמה הייתה השיטה המקובלת מזה עשורים, את היריעות הביטומאניות אנחנו פוגשים בפעילות אמת רק בשני העשורים האחרונים ונכונים לדעת שמדובר בחומר איכותי ויציב שבאמת מבטיח רמת איטום מוחלטת שיכולה להחזיק מעמד גם עד עשור שלם!

להצעת מחיר ללא התחייבות התקשרו עכשיו >>